KONTAKT

Opšti uslovi poslovanja za kupovinu putem sajta E-Kozmetika

Plaćanje i cene
Sve cene na našem sajtu su iskazane u dinarima, sa uračunatim PDV-om. Ukoliko ste se odlučili za kupovinu putem našeg sajta, pružamo vam mogućnost plaćanja na tri različita načina:
1. Pouzećem - Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje isključivo gotovinom, prilikom preuzimanja paketa od kurira. Kurir naplaćuje otkupninu u iznosu porudžbine. Savetujemo da ukoliko je to moguće, pripremite tačan iznos.
2. Virmansko plaćanje - Ukoliko prilikom naručivanja robe naglasite da plaćanje želite da izvršite uplatom na žiro račun, dobićete povratni e-mail sa predračunom i svim potrebnim informacijama za uplatu. Nakon evidentiranja uplate poručenu robu šaljemo na navedenu adresu.
3. Plaćanje platnim karticama - Možete izvršiti plaćanje karticom, na apsolutno siguran način. Vaši podaci su zaštićeni i kriptovani. Online plaćanja korišćenjem kreditne kartice je siguran metod, podatke kartice ne čuva prodavac, nego banka koja obezbeđuje transakciju. Nažalost, dostavljači kurirskih službi nemaju aparate za plaćanje karticama tako da ova mogućnost nije dostupna za plaćanja po prijemu robe. Prilikom plaćanja platnim karticama ukupna cena poručene robe biće rezervisana na računu kupca i naplaćena u trenutku kada porudžbina bude potvrđena od strane prodavca. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka, isključivo u valuti RSD.
Isporuka ( Postupanje prilikom isporuke, način, rokovi, otkazivanje isporuke)
Isporuka se vrši isključivo kurirskom službom. Isporuka je svakog radnog dana u periodu od 08-16h. Cena isporuke je 300 dinara i uračunata je u vrednost pošiljke kao posebna stavka na računu. Za sve pošiljke iznad 3000 dinara, pošiljalac plaća isporuku.
Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
Prodavac se obavezuje, da odmah po prijemu porudžbine pristupi obradi, a istu pošalje najkasnije 3 radna dana od prijema u slučaju odabira plaćanja pouzećem.
Prodavac se obavezuje, da odmah po prijemu uplate pristupi obradi, a pošiljku preda kurirskoj službi najkasnije 3 radna dana od prijema uplate u slučaju odabira virmanskog plaćanja ili plaćanja karticom.
Ugovor o prodaji na daljinu
Ugovor o prodaji na daljinu možete skinuti OVDE.
Pravo na odustajanje od ugovora
U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) svaki kupac ima pravo na odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, bez navođenja razloga za isti, ukoliko je izjava poslata trgovcu u roku od 14 dana od dana kada je roba isporučena kupcu. Odustajanjem od ugovora kupac se oslobađa svih obaveza, osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustanka od ugovora. Troškove vraćanja ne snosi kupac samo u slučaju da je isporučen neispravan ili pogrešan proizvod. Kupac je dužan da vrati robu trgovcu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac Izjava o odustanku od ugovora.
Da bi ostvarili pravo na odustanak proizvodi moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži i mora biti priložen originalni račun i popunjen obrazac Izjava o odustanku od ugovora. U suprotnom se proizvod vraća na adresu kupca, o trošku kupca.
Po članu 33. Zakona o zaštiti potrošača, ako kupac ostvari pravo na odustanak od ugovora, smatra se da ugovor nije ni zaključen i nastaju obaveze propisane članovima 34. i 35. ovog zakona. Kod ugovora o prodaji robe koji se zaključuje na daljinu, trgovac je dužan da vrati kupcu sredstva koja je platio po osnovu ugovora kada primi ili preuzme robu koju je po osnovu ugovora isporučio kupcu, odnosno kada primi dokaz da je kupac robu poslao trgovcu, bez obzira koju od tih radnji je kupac prvo preduzeo. Trgovac je dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema obrasca Izjava o odustanku. Važno je napomenuti da se novac vraća isključivo uplatom na tekući račun kupca.
Popunjen Obrazac Izjave o odustanku od ugovora možete dostaviti elektronskom poštom na mail adresu ekozmetika@tradeexpress.co.rs ili na adresu Mokranjčeva 4 , Dobanovci, Surčin 11272.


Obrazac za odustajanje od ugovora možete skinuti OVDE.
Povrat novca
Kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon 011/2370-988 ili nam pošaljite e-mail na adresu: ekozmetika@tradeexpress.co.rs
Potrebni podaci su nam broja računa/otpremnice, Vaš JMBG (opciono), broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguć povrat novca kurirskom službom u gotovini.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, prodavac je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima, ne možete slati na adrese koje su navedene na račun-otpremnici. Svaki takav paket biće vraćen kupcu o trošku kupca.
Zaštita podataka o ličnosti i politka privatnosti
Pristupanjem sajtu ekozmetika.rs, kupac prihvata i slaže se sa politikom privatnosti. Ukoliko kupac ne prihvata uslove sadržane u ovoj izjavi Politike privatnosti, mora odmah da prestane da koristi sajt. Sajt ekozmetika.rs je u vlasništvu firme:
TRADE EXPRESS DOO DOBANOVCI
MOKRANJČEVA 4 , DOBANOVCI,SURČIN 11272
Matični broj 17542915

Registracijom na sajt ekozmetika.rs, kupac prihvata i slažete se činjenicom da će lični podaci kupca biti korišćeni od strane administratora sajta ekozmetika.rs za sledeće namene:
-Da se obrati kupcu, kao klijentu na sajtu
-Da obradi nalog kupovine
-Daje pristanak za obaveštenja o određenim takmičenjima, poklonima i promotivnim aktivnostima
- Daje pristanak za slanje nekomercijalnih ili administrativih obaveštenja
- Daje pristanak za slanje vesti, ponuda, popusta ili drugih informacija
Prodavac čuva lične informacije da bi kupcu slao obaveštenja o kupčevom korisničkom nalogu, obaveštenjima o statusu porudžbina i kupčevompravu da oceni kvalitet proizvoda i usluga koje prodavac pruža.
U ime firme Trade Express doo obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni firme Trade Express doo odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Sve posredovane informacije su sigurne, nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa nama. Da bismo uspešno obradili porudžbinu kupca, potrebni su nam ime i prezime, adresa, e-mail i kontakt telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da isporučimo željenu robu, kao i da obavestimo kupca o trenutnom statusu porudžbine.
Obavezujemo se da ćemo lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi vam dali pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa kupcem.
Obavezujemo se da nećemo prodati podatke koje posedujemo trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u našoj Internet prodavnici su obavezni da poštuju poverljivost vaših podataka.
Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti vaše privatne informacije. Nećemo predati podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom. Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Saglasnost i promena uslova – Korišćenje sajta ekozmetika.rs podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim Uslovima korišćenja. Prodavac zadržava pravo da ukoliko se ukaže potreba ili ukoliko to bude zahtevala promena zakonske reglative izmeni ili dopuni Politiku privatnosti web stranice. Sve eventualne izmene ili dopune biće objavljene na ovoj stranici i primenjivaće se od momenta objavljivanja, pa Vas molimo da povremeno posetite ovu stranicu kako bi se informisali o tom da li je došlo do izmena njene sadržine i u čemu se eventualne izmene sastoje, a sve kako bi se potpuno i blagovremeno informisali o zaštiti Vaše privatnosti. Ukoliko pak Politiku privatnosti izmenimo u većem obimu ili u celosti o tome ćemo Vas obavestiti postavljanjem vidljivog obaveštenja na početoj stranici sajta i to pre stupanja na snagu izmena Politike privatnosti.

Nadležni organ za zaštitu podataka o ličnosti je Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti Republike Srbije. Organu se možete obratiti na adresi Bulevar kralja Aleksandra 15, 11000 Beograd, Republika Srbija, mejlom na office@poverenik.rs ili telefonom na +381 11 3408 900.
Kolačići / Cookies
Naša Internet prodavnica koristi „cookies“ da pomogne kupcima i korisnicima da prilagode korišćenje sajta ekozmetika.rs svojim potrebama. Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus kupčevom računaru. Cookie-i su jedinstveno dodeljeni posetiocu sajta, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će kupcu uštedeti vreme.
Naš sajt ekozmetika.rs koristi kolačiće u svrhu statistike i poboljšanja funkcionalnosti, tj. kupčevog korišćenja sajta ekozmetika.rs.
Zamena proizvoda
Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen, a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamene. Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili defekta obavezujemo se da proizvod zamenimo za ispravan, a sve troškove snosi prodavac. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamene, prodavac je dužan da kupcu vrati novac, na način naveden u sekciji Povrat novca. Za uvažene reklamacije, prodavac snosi sve troškove transporta.
Reklamacije
Reklamacije na oštećenje u transportu - Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda, kupac odmah prijavi kuriru koji isporučuje robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda. Ukoliko proizvod nije oštećen, potpišite prijem pošiljke. Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe - Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj 011/23-70-835, ili pošaljete e-mail na ekozmetika@tradeexpress.co.rs sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) i opišete kakav problem imate. U skladu sa situacijom, preduzećemo neophodne korake.
U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo kupca o daljem postupanju.
Krajnji rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Za uvažene reklamacije, prodavac snosi sve troškove transporta, kurirskom službom Daily Express DOO, sa kojom ima ugovorni odnos.


Preuzmite reklamacioni list OVDE.

Pravilnik o rešavanju reklamacija preuzmite OVDE.
Kupac može da ostvari svoja prava po osnovu saobraznosti u roku od 2 godine. Pogledati u odeljku saobraznost.
Rok za rešavanje reklamacija prekida se kada kupac primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje kupca na odgovor prodavca. Kupac je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
U slučaju da prodavac odbije reklamaciju:
1. Prodavac je dužan da pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije( obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije)
2. Prodavac je dužan da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
Ukoliko je kupac za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, kupac je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije.
Saobraznost
Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru, a što pretpostavlja:
-da roba odgovara opisu koji je dao prodavac;
-da ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je kupac nabavlja;
-da ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
-da po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što kupac može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, kupac koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, zamenom, odnosno da zahteva da raskine ugovor o kupovini te robe. Za način podnošenja reklamacije prodavcu zbog neosaobraznosti robe, pogledajte u sekciji Reklamacije.
Prodavac je odgovoran za nesaobražnost robe po ugovoru, koja se pojavi u roku od 2 godine od prelaska rizika na potrošače. Ako nesaobražnost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobražnost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača.
U slučaju nesaobraznosti, molimo Vas da pozovete telefonom na broj 011/23-70-835, ili pošaljete e-mail na ekozmetika@tradeexpress.co.rs sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) i opišete nesaobraznost. U skladu sa situacijom, preduzećemo neophodne korake. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Prodavac.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na "zastita-potrosaca"
Postupak pred telom može da pokrene kupac samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor prodavcu. Kupac protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.
Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
• u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
• za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam prodavac;
• na neposredne pregovore između kupca i prodavca;
• na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
• u postupcima koje je prodavac pokrenuo protiv kupca.

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.”